Acompanyament

VOL

Famílies

A Escolàpies estem compromesos amb la nostra comunitat educativa, és per això que dins el nostre Projecte d’Acompanyament del Projecte VOL que compartim totes les Escolàpies de Catalunya, València i Balears, realitzem un seguit d’accions i elaborem diferents recursos per tal de dur-lo a terme de la millor manera possible.

Coneix totes les accions!

Acompanyament

a les famílies

Un dels àmbits d’actuació del Projecte VOL de la Fundació Escolàpies és l’acompanyament a les famílies, amb l’objectiu de millorar l’experiència en cadascun

En aquest apartat fem un recull de recursos en obert que poden ser útils.

Com realitzar una entrevista

Com podem dur a terme entrevistes amb les nostres famílies?

En aquesta carpeta trobaràs diferents documents que et poden ajudar a realitzar les entrevistes de la millor manera per tal d’obtenir els millors resultats.

Checklist

Com podem iniciar les trobades amb les famílies a la nostra escola? Per on comencem?

Aquí trobaràs el checklist per iniciar l’escola de famílies del teu col·legi.

Recursos “Escola de famílies”

I les sessions? Què es pot fer a cada sessió?

Hem posat al teu abast un recull de sessions model molt variades.