fundació escolàpies

Qui

Som

Som una Fundació que té com a finalitat l’educació integral de la infància i de la joventut, amb una identitat religiosa catòlica, segons el carisma de Santa Paula Montal, fundadora de les Escolàpies.

La nostra

història

La FUNDACIÓ, nova forma d’organització i funcionament dels Centres, és el mitjà que les Escolàpies han considerat més idoni per a continuar avui, la missió d’evangelitzar educant amb estil de família i en diàleg entre la fe i la cultura. No significa un canvi en l’estil educatiu, sinó el desig de respondre adequada i creativament a la realitat que vivim.

La Fundació ajuda a potenciar el procés de comunió en la missió i condueix a reconèixer-nos, seglars i escolàpies, com a continuadors i portadors del carisma de Paula Montal.

Des de l’1 de gener de 2013, els Col·legis de les Escolàpies han passat a formar part de la Fundació Educativa Escolàpies. Tots, docents, no docents i Escolàpies, estem compromesos a mantenir viu el carisma de Paula *Montal fent realitat una escola Humanitzadora, Evangelitzadora i Innovadora.

El nostre

logo

Una E d’Escolàpies, d’Educació, una E que Emociona, Enganxa, Emprèn, Encamina, Exhorta, Emergeix… perquè tot això és Educar, Ensenyar, Arrelar a les persones per a desenvolupar la seva vida. Perquè posem tota la nostra Obstinació en la felicitat dels nostres alumnes.

Perquè Educar és Emocionant, és un permanent Lliurament com a Educadors, sempre treballant en Equip amb Energia, brindant Experiències i aprenentatges per a la vida, oferint l’Evangeli de Jesús, que dóna sentit a tot.