fundació escolàpies

Fundació Escolàpies

Benvinguts

Aquesta pàgina vol ser això, un lloc de benvinguda on les experiències pedagògiques, pastorals, socials…, les comunicacions i les novetats ens arriben a tots i ens enriqueixen. Un lloc que entre tots mantenim viu, actual i creatiu, per això és un lloc COMÚ.

Benvinguts

Dir benvinguts, és desitjar el bé als quals arriben a un lloc que acull.

Aquesta pàgina vol ser això, un lloc de benvinguda, on les experiències, pedagògiques, pastorals, socials…, les comunicacions, les novetats, ens arriben a tots i ens enriqueixen. Un lloc que entre tots mantenim viu, actual i creatiu, per això és un lloc COMÚ.

Benvinguts als de prop, esteu en la vostra pàgina. Benvinguts als quals us acosteu a ella buscant alguna cosa que pugui ser-vos útil.

Que aquesta pàgina de la Fundació Escolàpies, sigui per a tots un lloc que superant distàncies, enforteixi la comunicació i la trobada. BENVINGUTS.

Amelia Ramírez de Nicolás
Presidenta del Patronat